ISO 9001

    ISO 9001

    ISO 9001 je međunarodna norma koja definira zahtjeve koje organizacija mora ispunjavati kako bi mogla obavljati svoju djelatnost u skladu sa zahtjevima kupaca i relevantnim propisima. Primjenjiva je na sve vrste organizacija: profitne i neprofitne, proizvodne i uslužne, male i velike.

    Dokumenti i aktivnosti koje organizacija provodi u skladu s normom zajednički se nazivaju sustav upravljanja kvalitetom. Sustav upravljanja kvalitetom obuhvaća sljedeće aktivnosti unutar organizacije:

    • planiranje i održavanje samog sustava
    • upravljanje resursima (ljudski resursi, infrastruktura)
    • planiranje, ugovaranje i prodaja
    • projektiranje i razvoj
    • nabava
    • proizvodnja i pružanje usluga
    • mjerenja, analiza i poboljšanja procesa te sustava.

     

    Kontrola kvalitete proizvoda ili izvođenja usluge samo je jedna od aktivnosti koje moraju biti definirane i adekvatno provođene kako bi sustav upravljanja kvalitetom mogao uspješno funkcionirati.

     

    Načela ISO 9001

     

    Usmjerenost na kupca.  Razumjeti i zadovoljiti potrebe kupaca, nastojati nadmašiti njihova očekivanja.

    Vodstvo mora biti u skladu sa svrhom postojanja organizacije, treba stvoriti okruženje u kojem ljudi mogu realizirati ciljeve.

    Uključivanje ljudi.  Ljudi na svim razinama organizacije razumiju što i zašto treba napraviti te znaju kako.

    Procesni pristup.  Razumjeti slijed radnji i potrebne resurse.

    Sustavni pristup.  Razumijevanjem međuovisnosti procesa postići uspješnost i učinkovitost organizacije.

    Stalno poboljšavanje.  Učiti:  planirati – provesti – provjeriti – postupiti.

    Činjenični pristup odlučivanju.   Učinkovite odluke temelje se na analizi podataka i informacija.

    Partnerski odnos s dobavljačima.  Uzajamno korisni odnosi povećavaju obostranu sposobnost za uspjeh.

     

    Zahtjevi ISO 9001

     

    Dokumentacija

    • objašnjava ciljeve
    • objašnjava postupke
    • omogućuje komunikaciju
    • omogućuje učinkovito planiranje, izvršenje i nadzor procesa

     

    Odgovornost uprave

    • opredijeljenost za sustav
    • definicija ciljeva
    • planiranje
    • definicija ovlasti i odgovornosti
    • uspostava komunikacije
    • preispitivanje sustava

     

    Upravljanje resursima

    • osposobljenost, izobrazba i svijest ljudi
    • infrastruktura
    • radno okruženje

     

    Upravljanje realizacijom proizvoda ili usluge

    • planiranje realizacije
    • utvrđivanje zahtjeva kupca
    • utvrđivanje zahtjeva proizvoda
    • potporni procesi
    • realizacija proizvoda ili usluge
    • nadzor opreme

     

    Mjerenje, analize, poboljšanja

    • zadovoljstvo kupca
    • unutrašnji audit
    • praćenje i mjerenje procesa
    • upravljanje nesukladnostima
    • analiza podataka
    • preventivne i popravne radnje
    0
    0
    pattern
    https://www.smartway.com.hr/wp-content/themes/imperio/
    https://www.smartway.com.hr/
    #68AF4f
    style2
    paged
    PODIJELI
    /home/smartway/public_html/
    #
    off
    none
    loading
    #
    Sort Gallery
    on
    off
    off
    off